Анкета
учасника ІІ (обласного) туру
Всеукраїнського
конкурсу «Учитель року - 2016»
1.
|
Прізвище, ім’я, по
батькові
|
Лозна Наталя Дмитрівна
|
2.
|
Дата народження
|
19.05.1965
|
3.
|
Домашня адреса з
поштовим індексом
|
с. Радянське,
вул. Хмельницьке шосе 22 – 2
22300
|
4.
|
Мобільний телефон
|
067 602 82 19
|
5.
|
Електронна пошта
|
Natalialoozen@gmail.com
|
6.
|
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за
дипломом
|
Вінницький педагогічний
інститут імені М.Островського, 1987 рік, вчитель історії та суспільних наук, Вінницький педагогічний
інститут, спецфакультет по підготовці психологів 1991 р.
|
7.
|
Стаж роботи:
загальний |
32
|
педагогічний
|
28
|
|
8.
|
Місце роботи
(найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом,
електронна адреса
|
Середня
загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с. Селище, Літинського
району
|
9.
|
Посада
|
Вчитель історії,
правознавства
|
10.
|
Кваліфікаційна
категорія
|
Вища
|
11.
|
Звання
|
Старший вчитель
|
12.
|
Класи, в яких
викладаєте
|
5,7,8,10,11
|
13.
|
Посилання на власний Інтернет-ресурс
|
http://historylityn.blogspot.com/2015/11/normal-0-21-false-false-false-uk-x-none_29.html
|
14.
|
Педагогічне кредо
|
|
«Виховати людину, яка зобов’язана
бути щасливою»
|
||
15.
|
Інноваційні форми роботи,які використовую
на уроках історії
|
|
Уроки-екскурсії
Розглядаю як
організаційну форму навчання. Саме слово екскурсія вказує на те, що навчальне
заняття проводиться поза класом.
Урок-гра.
Урок-гра та
елементи гри на уроках успішно застосовуються при вивченні історії. Вони є
цінним засобом виховання й розвитку, активізують психічні процеси, викликають
в учнів живий інтерес до процесу пізнання, виробляють у них активну життєву
позицію.
Урок-конкурс ґрунтується на творчій діяльності учнів.
На цих уроках діти отримують радість творчості, а їхні судді матимуть
можливість проявити самостійність, уміння оцінювати почуте та грамотно
висловлювати свої судження.
Урок-інтерв’ю корисний для тих, хто
ставить запитання і для тих, хто слухає і для тих, хто відповідає.
Урок з груповою формою роботи корисний для всіх учнів, для підвищення
ефективності уроків. При формуванні груп враховую психологічну сумісність
дітей і бажання працювати разом.
Урок-вікторина проводжу в кінці вивчення всієї теми.
Урок-семінар, як узагальнення і систематизація вивченого.
«Урок-круглий стіл» - слухання певної інформації.
Урок-дискусія - це обговорення спірного питання.
Відео презентації, які готують учні по даній темі.
Навчальні фільми.
|
||
16.
|
Автопортрет учасника «Я – педагог і
особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
|
|
Сучасне суспільство вимагає
активних особистостей, для яких характерний належний рівень громадської та
духовної культури, національна свідомість, повага до історичних здобутків і
надбань країни, потреба в активній діяльності на користь суспільства, почуття
обов’язку, патріотизм, уміння робити свідомий моральний вибір і давати
виважені обґрунтовані оцінки подіям і фактам. Тому стала учителем
історії. В своїй роботі особливу увагу приділяю формуванню в учнів не тільки
розвитку особистості, але й як дослідника, патріота-громадянина. Подаю
навчальну інформацію, закладаючи інтелектуальний потенціал дитини, виступаю в
ролі ідейно-політичного вихователя, формуючи громадську позицію учнів,
здійснюючи зв'язок освіти із суспільством. В своїй роботі я керуюсь принципом
цінності людської особистості. Макаренко писав : « …не може бути
виховання, якщо не зроблено центральну установку на цінність людини».
Важливим у практиці є принцип перспективи: сила і краса визначається в
людині виключно за типом її ставлення до перспективи.
Пристрасність і стриманість, уміння виглядати ,невтомним, не
засмученим, не розчарованим, до слова до інтонації.
Важливу роль приділяю дисципліні. Для цього важливо, що б це була
«дисципліна перемоги».
Я звертаю увагу на елементи професійної культури: загальну культуру,
особистості педагога, педагогічну етику і естетику, гуманізм. Від рівня
загальної культури педагога багато в чому залежить рівень культури учнів.
Важливою підставою професійної культури педагога є педагогічна етика і
естетика. Ядро педагогічної етики любов до дітей.
Дотримуюсь принципу « Жити не тільки заради дітей, але й разом із
дітьми, розділяючи всі їхні радості й незгоди». Прагну навчити їх бути
щасливими.
Важливим аспектом професійної етики й моральної культури є педагогічна
тактовність.
Педагогічний оптимізм, чуйне ставлення до дітей поєдную з вимогливістю.
За тепле , чуйне ставлення до них діти платять такою ж теплотою і
прихильністю.
Отже, головними компонентами моєї педагогічної діяльності є:
- Педагогічна позиція і
професійно-особистісні якості.- Професійні знання і культура педагогічного мислення. - Професійні вміння і творчий характер діяльності.
На мою думку, такі
якості актуальні завжди, тому що поки існує суспільство, існуватиме учитель.
|
Даю згоду на внесення інформації до бази
даних та публікацію матеріалів
у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням
«21» грудня 2015 р.
Лозна /____________ /
Анкета досить цікава. Дякую !
ВідповістиВидалитиДуже приємні враження від змісту, принципів та аспектів діяльності
ВідповістиВидалитиКрокуючи таким шляхом можливо досягнути значних вершин!
ВідповістиВидалитиУчні Вас люблять та поважають!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитигарна анкета
ВідповістиВидалити