понеділок, 21 грудня 2015 р.



Анкета
учасника ІІ (обласного) туру
 Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»


1. 
Прізвище, ім’я, по батькові
Лозна Наталя Дмитрівна
2. 
Дата народження
19.05.1965
3. 
Домашня адреса з поштовим індексом
с. Радянське,
 вул. Хмельницьке шосе 22 – 2
22300
4. 
Мобільний телефон
067 602 82 19
5. 
Електронна пошта
Natalialoozen@gmail.com
6. 
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Вінницький педагогічний інститут імені М.Островського, 1987 рік, вчитель історії  та суспільних наук, Вінницький педагогічний інститут, спецфакультет по підготовці психологів 1991 р.
7. 
Стаж роботи:
                                         
загальний

32
                       педагогічний
28
8. 
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с. Селище, Літинського району
9. 
Посада
Вчитель історії, правознавства
10.  
Кваліфікаційна категорія
Вища
11.  
Звання
Старший вчитель
12.  
Класи, в яких викладаєте
5,7,8,10,11
13.  
Посилання на власний Інтернет-ресурс
http://historylityn.blogspot.com/2015/11/normal-0-21-false-false-false-uk-x-none_29.html
14.  
Педагогічне кредо
«Виховати людину, яка зобов’язана бути щасливою»
15.  
Інноваційні форми роботи,які використовую на уроках історії

Уроки-екскурсії
Розглядаю як організаційну форму навчання. Саме слово екскурсія вказує на те, що навчальне заняття проводиться поза класом.
Урок-гра.
Урок-гра та елементи гри на уроках успішно застосовуються при вивченні історії. Вони є цінним засобом виховання й розвитку, активізують психічні процеси, викликають в учнів живий інтерес до процесу пізнання, виробляють у них активну життєву позицію.
Урок-конкурс ґрунтується на творчій діяльності учнів. На цих уроках діти отримують радість творчості, а їхні судді матимуть можливість проявити самостійність, уміння оцінювати почуте та грамотно висловлювати свої судження.
Урок-інтерв’ю корисний для тих, хто ставить запитання і для тих, хто слухає і для тих, хто відповідає.
Урок з груповою формою роботи корисний для всіх учнів, для підвищення ефективності уроків. При формуванні груп враховую психологічну сумісність дітей і бажання працювати разом.
Урок-вікторина проводжу в кінці вивчення всієї теми.
Урок-семінар, як узагальнення і систематизація вивченого.
«Урок-круглий стіл» - слухання певної інформації.
Урок-дискусія - це обговорення спірного питання.
Відео презентації, які готують учні по даній темі.
Навчальні фільми. 
16.  
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
    Сучасне суспільство вимагає активних особистостей, для яких характерний належний рівень громадської та духовної культури, національна свідомість, повага до історичних здобутків і надбань країни, потреба в активній діяльності на користь суспільства, почуття обов’язку, патріотизм, уміння робити свідомий моральний вибір і давати виважені обґрунтовані оцінки  подіям і фактам. Тому стала учителем історії. В своїй роботі особливу увагу приділяю формуванню в учнів не тільки розвитку особистості, але й як дослідника, патріота-громадянина. Подаю навчальну інформацію, закладаючи інтелектуальний потенціал дитини, виступаю в ролі ідейно-політичного вихователя, формуючи громадську позицію учнів, здійснюючи зв'язок освіти із суспільством. В своїй роботі я керуюсь принципом цінності людської особистості.  Макаренко писав : « …не може бути виховання, якщо не зроблено центральну установку на цінність людини». 
Важливим у практиці є принцип перспективи: сила і краса визначається в людині виключно за типом її ставлення до перспективи. 
Пристрасність і стриманість, уміння виглядати ,невтомним, не засмученим, не розчарованим, до слова до інтонації. 
Важливу роль приділяю дисципліні. Для цього важливо, що б це була «дисципліна перемоги».
Я звертаю увагу на елементи професійної культури: загальну культуру, особистості педагога, педагогічну етику і естетику, гуманізм. Від рівня загальної культури педагога багато в чому залежить рівень культури учнів.
Важливою підставою професійної культури педагога є педагогічна етика і естетика. Ядро педагогічної етики любов до дітей.
Дотримуюсь принципу « Жити не тільки заради  дітей, але й разом із дітьми, розділяючи всі їхні радості й незгоди». Прагну навчити їх бути щасливими.
Важливим аспектом професійної етики й моральної культури є педагогічна тактовність.
Педагогічний оптимізм, чуйне ставлення до дітей поєдную з вимогливістю. За тепле , чуйне ставлення до них діти платять такою ж теплотою і прихильністю.
Отже, головними компонентами моєї педагогічної діяльності є:
-         Педагогічна позиція і професійно-особистісні якості.
-         Професійні знання і культура педагогічного мислення.
-         Професійні вміння і творчий характер діяльності.
На мою думку, такі якості актуальні завжди, тому що поки існує суспільство, існуватиме учитель.



Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів                   у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням

«21» грудня  2015 р.                                             Лозна /____________ /

6 коментарів: