неділя, 29 листопада 2015 р.

Мій педагогічний портрет








Сучасне суспільство вимагає активних особистостей, для яких характерний належний рівень громадської та духовної культури, національна свідомість, повага до історичних здобутків і надбань країни, потреба в активній діяльності на користь суспільства, почуття обов’язку, патріотизм, уміння робити свідомий моральний вибір і давати виважені обґрунтовані оцінки  подіям і фактам. Тому стала учителем історії. В своїй роботі особливу увагу приділяю формуванню в учнів не тільки розвитку особистості, але й як дослідника, патріота-громадянина. Подаю навчальну інформацію, закладаючи інтелектуальний потенціал дитини, виступаю в ролі ідейно-політичного вихователя, формуючи громадську позицію учнів, здійснюючи зв'язок освіти із суспільством. В своїй роботі я керуюсь принципом цінності людської особистості.  Макаренко писав : « …не може бути виховання, якщо не зроблено центральну установку на цінність людини».
Важливим у практиці є принцип перспективи: сила і краса визначається в людині виключно за типом її ставлення до перспективи.
пристрасність і стриманість, уміння виглядати невтомним, не засмученим, не розчарованим, до слова до інтонації. 
Важливу роль приділяю дисципліні. Для цього важливо, що б це була «дисципліна перемоги».
Я звертаю увагу на елементи професійної культури: загальну культуру, особистості педагога, педагогічну етику і естетику, гуманізм. Від рівня загальної культури педагога багато в чому залежить рівень культури учнів.
Важливою підставою професійної культури педагога є педагогічна етика і естетика. Ядро педагогічної етики любов до дітей.
Дотримуюсь принципу « Жити не тільки заради  дітей, але й разом із дітьми, розділяючи всі їхні радості й незгоди». Прагну навчити їх бути щасливими.
Важливим аспектом професійної етики й моральної культури є педагогічна тактовність.
Педагогічний оптимізм, чуйне ставлення до дітей поєдную з вимогливістю. За тепле , чуйне ставлення до них діти платять такою ж теплотою і прихильністю.
Отже, головними компонентами моєї педагогічної діяльності є:
-         Педагогічна позиція і професійно-особистісні якості.
-         Професійні знання і культура педагогічного мислення.
-         Професійні вміння і творчий характер діяльності.
На мою думку, такі якості актуальні завжди, тому що поки існує суспільство, існуватиме учитель.


Немає коментарів:

Дописати коментар