Сучасне суспільство
вимагає активних особистостей, для яких характерний належний рівень громадської
та духовної культури, національна свідомість, повага до історичних здобутків і
надбань країни, потреба в активній діяльності на користь суспільства, почуття
обов’язку, патріотизм, уміння робити свідомий моральний вибір і давати виважені
обґрунтовані оцінки подіям і фактам.
Тому стала учителем історії. В своїй роботі особливу увагу приділяю формуванню
в учнів не тільки розвитку особистості, але й як дослідника,
патріота-громадянина. Подаю навчальну інформацію, закладаючи інтелектуальний
потенціал дитини, виступаю в ролі ідейно-політичного вихователя, формуючи
громадську позицію учнів, здійснюючи зв'язок освіти із суспільством. В своїй роботі
я керуюсь принципом цінності людської особистості. Макаренко писав : « …не може бути виховання,
якщо не зроблено центральну установку на цінність людини».
Важливим у практиці
є принцип перспективи: сила і краса визначається в людині виключно за типом її
ставлення до перспективи.
пристрасність і
стриманість, уміння виглядати невтомним, не засмученим, не розчарованим, до
слова до інтонації.
Важливу роль
приділяю дисципліні. Для цього важливо, що б це була «дисципліна перемоги».
Я звертаю увагу на
елементи професійної культури: загальну культуру, особистості педагога,
педагогічну етику і естетику, гуманізм. Від рівня загальної культури педагога
багато в чому залежить рівень культури учнів.
Важливою підставою
професійної культури педагога є педагогічна етика і естетика. Ядро педагогічної етики любов до дітей.
Дотримуюсь принципу
« Жити не тільки заради дітей, але й разом із дітьми, розділяючи всі їхні радості й
незгоди». Прагну навчити їх бути щасливими.
Важливим аспектом
професійної етики й моральної культури є педагогічна тактовність.
Педагогічний
оптимізм, чуйне ставлення до дітей поєдную з вимогливістю. За тепле , чуйне
ставлення до них діти платять такою ж теплотою і прихильністю.
Отже, головними компонентами
моєї педагогічної діяльності є:
-
Педагогічна позиція і
професійно-особистісні якості.
-
Професійні знання і культура
педагогічного мислення.
-
Професійні вміння і творчий
характер діяльності.
На мою
думку, такі якості актуальні завжди, тому що поки існує суспільство, існуватиме
учитель. | |
неділя, 29 листопада 2015 р.
Мій педагогічний портрет
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар